mari klik disini ya sahabat sekalian!!!~muahxx...

Sunday, February 27, 2011

27.02.2011

erm...BOSAN!!!BOSAN!!!BOSAN!!!
hari nie hari yg amat membosankan...
mane die nie..??
aku cll dari pagi td tp until now xde kabar berita..
kemanakah die....
aku sedih...sayu..pilu....semua ade...
sayang,
sampai bila kita macam nie..??
ape penghujung jalan kita ada bahagia....??
aishah ngaku mmg aishah cemburukan kawan2 yangbdah ade kehidupan diorang sendiri..
cemburu sangat...
tapi bila..??
sekurang2nya ade rase tanggungjawab yang harus dilaksanakan
tapi kalau mcm nie...
tah lah...xtau nak kata ape...
aishah sayangkan zam sngat2...
zam pon de cakap yang zam sayangkan aishah...
aishah juga tau jodoh pertemuan semua di tangan tuhan...
harap sangat satu hari nnt kita bersama...

kata abu hanifah....
Awak...
Jodoh itu satu ketentuan dari Ilahi,
Usahlah awak bimbang dengan ketentuan itu,
Andainya saya milik awak, saya tetap milik awak suatu hari nanti,
Tapi andainya saya bukan untuk awak..
Ingat, ketentuan Allah itu terselit sejuta hikmah,
Yang lebih baik itu sedang menanti awak..

No comments :

Post a Comment